laszafa.pl

Blog poświęcony tematyce modowej

Lifestyle

Modne social media, czyli platformy społecznościowe w branży fashion

Modne social media, czyli platformy społecznościowe w branży fashion

Trudno sobie współcześnie wyobrazić markę modową, która nie będzie obecna w mediach społecznościowych. Posiadanie aktywnych profili na tego typu portalach to sposób na komunikację z potencjalnymi klientami i budowanie ich świadomości. Polskie brandy odzieżowe stale rozwijają się w tym kierunku, a co za tym idzie, poszukują nowych specjalistów, którzy pomogą rozbudować im zaangażowanie i liczbę fanów w social mediach.

Marketing internetowy w branży fashion to must have na każdy sezon

Biznes w znacznym stopniu przeniósł się do internetu – to stwierdzenie, które dotyczy właściwie każdej branży, również tej związanej z modą użytkową. Firmy odzieżowe, nawet jeśli oferują swoje produkty w sklepach stacjonarnych, muszą mieć stronę WWW, sklep online oraz profile w mediach społecznościowych. Aktualnie jest to absolutny must have każdego brandu, który chce wypaść wiarygodnie i dotrzeć do swoich odbiorców. 

Należy mieć na uwadze, że założenie konta w danym medium musi wiązać się z jego prowadzeniem w sposób regularny. Jest to bardzo istotne, ponieważ porzucone profile często zniechęcają potencjalnych klientów do głębszego zapoznania się z marką. W przypadku mniejszych firm mogą również dawać złudzenie, że brand przestał funkcjonować na rynku i nie warto się nim już interesować.

Komunikacja w mediach społecznościowych musi być prowadzona w sposób ciągły – sezonowa aktywność to za mało. Dlatego specjaliści zajmujący się tą odnogą marketingu internetowego na pewno znajdą stałe zatrudnienie w polskich markach modowych, które chcą kontaktować się ze swoimi fanami i klientami za pośrednictwem Instagrama, Facebooka lub TikToka. Wykorzystywanym medium jest także coraz częściej platforma LinkedIn. Ze względu na nastawienie na kontakty biznesowe, jest ona miejscem poszukiwania nowych pracowników, potrzebnych w prężnie rozwijających się firmach fashion. 

Polskie marki stawiają na pierwszym miejscu kreatywność i otwartość w komunikacji

Jeśli marzysz o pracy w innowacyjnej i rozpoznawalnej nie tylko w Polsce, ale także za granicą, marce modowej, to kariera w Sinsay jest idealnym wyborem dla Ciebie. Należący do polskiej grupy LPP brand oferuje szeroki przekrój odzieży, akcesoriów i dodatków, a także elementów wyposażenia domu. Dynamiczny rozwój, kreatywność, niesamowita atmosfera oraz dodatkowe benefity i kontakt z modą – to wszystko czeka na pracowników Sinsay. W tego typu modowych firmach możesz szukać zatrudnienia zarówno w salonach, jak i w biurze, co znacznie ułatwia znalezienie pracy w modzie dla siebie. 

Polskie firmy odzieżowe w mediach społecznościowych chętnie sięgają po innowacyjne rozwiązania i stawiają na otwartą komunikację. To świetna okazja dla każdej osoby, która chce w swojej codziennej pracy łączyć zamiłowanie do mody oraz nowoczesnych działań marketingowych w mediach społecznościowych. Sprawdź koniecznie oferty pracy w polskich firmach fashion i znajdź wśród nich miejsce dla siebie. Zacznij budować swoją karierę i jednocześnie rozwijaj rodzime przedsiębiorstwa, budując zasięgi i docierając do nowych odbiorców w kraju i poza jego granicami.

Materiał zewnętrzny

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.